naturkunskaphistoriahistorianaturkunskapmattenaturkunskaphistoria

det är typ det jag har just nu..
så sjukt tråkigt att skolan blir en riktig plåga.
klar är jag iallafall med historiainlämningen. skönt.
jag missade True Blood igår. men jag missade tydligen inte så mycket. mest sex.
mamma är på mallorca nu. sjukt orättvist.
ska jobba efter skolan idag. det är kul med pengar.
det är kul att skriva blogginlägg med sjutusen korta meningar.
idag ska jag köpa kjol och halsduk idag. behöver spendera lite för att få upp humöret.
jag har inte internet hemma nu. och min älskade macbook är inne på lagning. :(
på lördag ska det nollas. soft-style. ingen kommer komma?


xoxo

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0