riktigt lyckat

Är nu hemma från nollningen. så jävla kul det var! det kom typ rätt många ettor (50? jag har ingen aning) och nästan alla klädde ut sig. vissa tog prisert som överutklädda och edvin var smart nog att blanda militär med erotisk aerobics.
Som gruppledare hade jag privilegier så som att skrika kasta vatten och håna mina offer (grupp tre) men jag var nog inte rikrigt så farlig. skrek typ mest.
roligaste måste jag säga var marchen från spökparken till plattan som förgylldes av sköna toner från My Disire (har ingen aning hur det stavas, orkar inte lexin). jag fick sjunga i megafonen , heheh
kändes somom hela drottninggatan stannade upp för att njuta av den guda gåva i form av vackra nollor.
Dagen var ganska lång och ingen mat fick vi i oss så tillslut kändes det som om man gick på tomgång.
Nu är jag så trött att jag helt ärligt funtar på att banga ikväll och bara lägga mig i sängen och kolla på män som hatar kvinner eller los hombres que no amaban a los mujeres som de klyftigt nog döpt den i spanien.
orkar inte sätta mig på cykeln igen för att åka ända bort till haninge och sedan skarpnäck... bläääääää
hur ska jag göra?
jag orkar inte

''öppna nu landkrabba, annars får du gå på plankan'' oliver har en kompis här.

jag vill sova. nu.
vi har gäster här och då måste jag vara med eller nåt. eller kanske inte. men jobbigt att dom är här ändå.
jag vill ha mer falukorv!

puss


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0