Solbränna:P

gick upp åtta i morse och så åkte jag och mamma in mot stan. på vägen plockade vi upp Fanny och hennes mamma.
Vid halvnio var vi framme vid Kungsholmstorg och redo att yoga loss. två timmar tog det men fan va vi körde på. Väl hemma, tre och en halv timme senare, gjorde jag i ordning lite frulle och la mig ute på verandan. efter ett tag somnade jag sött och ett bra tag senare vaknade jag till och skulle klia mig lite på benet. Jag hade fortfarande på mig träningsbyxorna som är trekvart och såg med stor förvåning en klar skillnad på huden som varit i solen och den som inte varit det. Lite kul tyckte jag för jag trodde hösten var här:P
så nu får jag gå runt med halva vaderna bruna och halva snäppet blekare:)

Ikväll komme lille farmor, kusin och kusinbarn på middag. kommer säkert bli trevligt.
får se om jag kanske hittar på något ikväll. SP08b har ju studiedag imorgon:D

tjarå

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0