Sovmorgon

Inatt var MTV Music Video Awards. och självklart ställde jag klockan på 02:00 och tittade. dock orkade jag inte hela vägen utan kollade på röda mattan och den MJ hyllande inledningen. Hoppades på att få se Mr Pattinson och at de skulle ha visat den nya New Moon trailern det första dom gjorde men det gjorde de ej..
Jag får helt enkelt kolla på mtv.com!

Imorse när klockan tingde halv åtta bestämde jag mig raskt för att jag var värd en sovmorgon och gick upp nio istället. Så om en kvart ska jag gå till bussen och kommer glida in till skolan lite innan tolv. h ä r l i g t
Till mitt försvar var första lektionen ett studeibesök till Zen Center på södemalm, och eftersom jag är bäst på hinduismen så tycker jag inte att jag behövde just den lärdomen. jag yogar ju förfan.

Nä, dags att sätta på sig skorna och traska iväg. vi hörs på naturkunskapen!
japp, vi har naturkinskap i dag. igen.

Kommentarer
Postat av: Marija

Hahha Emma han snackade om buddism inte hinduism ;)

2009-09-15 @ 10:15:42
Postat av: emma

*jajaja;) *

2009-09-16 @ 09:08:27
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0