svenne

sitter nu i skolan och räknar funktioner... ojojOJ vad jag inte kommer klara matte b

True blood igår.. asså det är en rikigtriktigt sjuk serie! bara massa sex och typ blod. äcklig är den, men på ett facinerande sätt..
längar till skarsgård kommer in i bilden!!

Idag ska jag jobba, men slutar typ ett så det blir till att sätta sig på ett fik och plugga efter skolan.. roligt

mamma åkte till Trysil idag så från och med idag är det ff hos serner. yehaaaa
Imorgon är det Håkan på grönan, men eftersom han suger så tror jag att jag o fella hoppar det och roar oss hemma istället:)
Efteråt hoppas jag på en lyckad kväll efter det..

svenne pratar just nu ett språk jag inte förstår. hej IG

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0