svenska b

sitter på lektionen och har fruktansvärt tråkigt.
tre timmar svenska har vi innan lunch och läraren står framför tavlan och pratarpratartpratar.
Jag är trött.
Jag  har svininfluensan??

I morse gick jag upp extra tidigt för att baka fika till mentorsiden idag. duktigt kanske ni tycker, men jag borde inte tillåtas baka.
jag vet inte hurm an gör, måste följa receptet slaviskt, och vet inte ens hur man använder en ugn.
kakan blev riktigt bränd och rätt typ.. äcklig?
men dem får heöt enkelt skylla sig själva att dom bad mig baka.

Vi får se hur dom reager när jag rullar ut mitt missfoster ur pappersförpackningen.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0