these boot are made for walking.. thats just what they do!

Igår inhandlade jag ett par riktigt godingar från feet first! det är ett par boots med nitar annat finrt:D
JAG ÄSLKAR SKOR
jag ska nog köpa ett par till skor idag eller så för mamma tyckte visst att jag behöve ett par riktiga vinterskor oxå. så jag fr väl köpa ett par till..... (hehe)
MEN DET ÄR LÖNING IDAG!!
åååhh, jag vill köpaköpaköpa men jag måste sparasparaspara oxå.. men ett par skor för 800:- tror jag att ja kan unna mig(a)


jag kollade på Kändisdjungeln igår (suprise?) och lilla Inger Nilsson berättade storhjärtat om att hon var så ensam och så gärna ville ha barn.. men att det var försent med det senaste för hon hade precis passerat 50års strecket..
så snälla karlar där ute, kan ingen uppvakta lilla Inger? hon förtjänar så mycket mer!! hon är en nationalskatt.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0