GLAD påsk

Har inte riktigt haft varken ork eller tillfälle till att blogga sen i......måndags?
Ni måste haft det jättejobbigt? Förutom att mina läsare har gått ned till 6 istället för 16.. :'(
i alla fall. Blidö va mysigt. Och jag fick en........... iPhone! :D YES YOU HEARD ME
fast den är aaaningen defekt ;) jag har spenderat större delen av kvällen surfandes på näten efter en lösning till att låsa upp telefonen till mitt sim-kort. Tror jag har hittat lösningen här
hoho
På gitarren igår lärde jag mig Save Tonight av Eagle Eye Cherry. a o lite I Hot the Sheriff.  DAUMN im good.
nu har jag spelat så mycket att jag har blåsor på fingertopparna.
I går var det en kille som trodde att jag och felicia var tillsammans. Idag kom vi på att det vore ju rätt great ändå. hejdå ångest när nån kollar på när man äter lixom. eternal happiness!
I morgon ska jag träffa Fanny och ha det roligt! Jag ska ha på mig en snygg skön tröja jag köpte idag i ren panik. Förutom den köpte jag en gööör snygg klänning. Visar nån gång!
Jag ångrar mig att jag inte gick på begravningen idag.
nu ska jag se klart på Greys.
pussokram

Kommentarer
Postat av: sofia

HEJ! Det vi länge fruktade är nu ett faktum. Facebook existerar inte i Kina. I Hong Kong fanns det dock, men där hade jag inge internet. Så det sög. Men iallfafall. Nahajs med iphone min lilla tuss!! Nu sitter jag på ett typ rätt najs femstjärnigt hotell och surfar lite i mina hotelltofflot. Ska snart hoppa in i min hotellbadrock för att förflytta mig till hotelldushen. Är sjuk, så jag kan tyvärr inte träna på gymmet, eller simma i den underbara poolen. Men menb, jag kan underhålla mig. Hong Kong var fantastiskt. Helt stört. Husen var helt galet höga och det var ashäftigt med alla öar och berg etc.

Får visa bilder och stuff sen :)

Jag har shoppat som en maniac. Allt som går att köpa. Det är stört billigt!!

Så har jag ätit på Bubba Gump Schrimps, det var typ rätt awesome!! (fick med mig ett bubbagumpglas hem :DD) Okej, brev på bloggkommentar. Men det är trevligt! Imorrn äter jag bakelser till frukost för sista gångem, för då lämnar vi lyxhotellet för Bejing. Ska knalla lite på muren etc. Det blir najs. HADÉ BRA OCH NJUT AV LOVET NU SÅ SES VI NÄR JAG KOMMER HEM, PUSS OCH KRAM

2010-04-08 @ 13:28:01
Postat av: Anonym

(Är i papis lilla stad som heter Shenzen, btw. Så du vet vad du ska skicka dina tankar och telepatera dig.)

2010-04-08 @ 13:29:40
Postat av: Anonym

klockan är 19.30 hos mig och 13.30 hos dig. Det är lite kul. HEJSVEJ

2010-04-08 @ 13:30:46

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0