Jaha.. ok.... snö? eller...? ja? nej?

Vafan hände där liksom? Snö?! Det lsutar aldrig snöa. Det blir ju abra mer och mer. Brukar det vara såhär? Jag har förtängt de tidigare vårarna i mitt 17åriga liv. herregud.. jag är bara 17. Ja ni, ibland kryper livet fram i snigelfart.
Just sitter jag och trycke munnen full med godis. Ja, klockan är tjugo i tio på morgonen. Men hallå? Det är påsk!?
Idag åker jag ju till Blidö med mamma till imorgon. Ska bli skönt:) och roligt att se hur det går med ombyggnaden!
blaah, nu börjar jag må lite illa..

Kommentarer
Postat av: KinesArn

ÅH PLOCKGODIS!! ÄT ÅT MIG FÖRFAAN. ALLTING LUKTAR RIIIIIIIS!

2010-04-08 @ 13:33:56

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0