Ledig dag

Sitter hemma och smaskar på lite äcklig papaya och tittar på Grey's. Gick upp i morse och stack ut o sprang och sen pumpade jag lite efteråt ute på verandan. det var ju sommar idag!!
Sen bar det av till hem nr 2 för god lunch och sol på balkongen. har jag tur fick jag till och med lite fräknar! Nu kan man äntligen börja bränna :D
Eftermiddagen spenderades på jobbet. Tiden gick snabbt och det var helt ok.
I morgon fyller min lillasyster 9 bast och jag ska förflytta mig över till nacka och pappa. Min present är typ rätt schysst.
På fredag hoppas vi alla på bra väder så att grillning blir av! Annars är lördag kirrad. HEYA
likaså 15 maj ffs
Nu ska jag kolla på Sex Rehab with Dr Drew!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0