Meet me half way

Halva veckan har sprungit förbi och idag fick jag mitt lönespec för maj. Var tog tiden vägen? Inte för att jag klagar!
Annars sitter jag och dreglar över alla såsiga fynd från mid season sale som pågår såväl på internet och inne i stan! Nelly.com har några riktiga godingar, OCH fri frakt för alla 90-92or!, H&M har också flera plagg som jag gärna hade snott med mig hem. Och Topshop så klart!..
Något annat som snurrar runt i huvudet just nu är detta;
är det ett samarbete mellan tre och tele2 eller har tre SNOTT geten från tele2? fast det är samma röst..
hursom skrattar jag högt varje gång den kommer
''vafan var det där..?''
hoho

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0