nu har det börjat...

känns nästan lite sorgligt att skriva detta inlägg. Men bara nästan. Nu är det dags för förändring. Det har hållit på lite för länge nu. Och det kändes imorse. Jag gick upp klockan nio och sprang (wtf?!?!? vad hände där???) och sen gjorda jag lite sit-ups och sånt. Kändes rätt dåligt. Jag har pinsamt dålig kondition. Men jag tänker så här; vi tar det i etapper. Nu har jag börjat. Jag ska kolla nytt gymkort idag och allt gott får bara ätas helst en gång i veckan men om det blir två dagar på helgen så är det ok. Jag tror jag kommer lyckas den här gången. Jag är redo!
Eller?
Annars är det lite allmän ångest inför Kuh:n. Men jaja. jävla cicil.
nu går min buss, herrå!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0