Pallante?

har kollat på dokumentären Prostitution under Slöjan nu. Usch och fy. Det är svårt att föreställa sig att det som visas faktiskt är taget ur verkligheten och inte någon slags hemsk historia som någon suttit och knåpat ihop efter en mardröm.
nu ska jag samaställa det jag vet. måste hitta det där häftet om hitler och stalin. kan vi sluta tjata om dom nu? enough is enough
jag är hungrig. om en timme ska jag äta rester från igår. kommer bli gott. Imorgon ska jag antingen åka och yoga eller så sticker jag ut och springer igen. tror jag ska ta alternativ nr 2. då slipper jag gå upp klockan sex.. ska ta rundan ner till stranden och runt skogen.
ja sånt är livet

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0