Robot unicorn attack

... bara typ världens bästa spel?!
låten gör allting så himla mycket mer underbart.
Ni MÅSTE spela
Jag föreslår fredag. IF you know what i mean.

Jag gjorde inte enegelska muntliga idag. Gör det nästa vecka istället. Och nu är det svenska. fast jag ska göra klart idrottsuppgiften som skulle varit inlämnad för tgvå veckor sen.

Jag har börjat använda min almanacka igen. det får mig att tro att jag kommer börja göra saker i tid. och rätt.
fast. ah

Mamma drog till Alicante idag.
1 2
...........??????


JA SA:
1 2
............??????

Kommentarer
Postat av: Anonym

woop woop :'(

2010-04-29 @ 18:16:21

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0