Sommar och Sol

Hej alla ni som sitter inne en dag som denna!
Jag sitter faktiskt inne med shorts och t-shirt! Det är världens sämsta film på tv just nu. Maskens Återkomst. Stört tråkig. men jag intalar mig själv att om jag sitter framför datorn så är det samma sak som att jag pluggar till essän som ska vara klar på tisdag. Någon som vet var man kan hitta den där dokumentären från SvtPlay?
I går var jag på middag hos sajsa och familj och sedan träffade jag fella.
Idag ska jag försöka ta fram information om Dalí under Francos makt. JÄTTEtråkigt :)
i alla fall........
det här lovet har gått för snabbt och det har hänt för lite

Kommentarer
Postat av: johanna

EMMA!!! YOU ARE FUCKING ALIVE!!!!11

läste igår på texxt-tv om nån 17-årig tjej som hittats död på lidingö O___o skulle smsa dig men sen ba nananana kom jag inte för det. haha

2010-04-11 @ 14:42:25
Postat av: miss you know who

JA! JAG LEVER!! usch, hemska saker som sker..

2010-04-11 @ 15:04:23

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0