tjalala

inte mycekt på jobbet. lagom liksom. Mys med Felicia igårkväll en stund. Sen kom jag hem och ja. åt godis. igen. och igen. jaja.
Imorse gjorde det lite extra ont i hjärtat att gå upp. Jag vaknade med ett ryck och tänkte FAN jag har glömt ställa klockan. övertalar mig sen att jag visst har gjort och försöker få ner min puls. Går inte. Vet att jag inte kommer vilja kolla på klockan för den kommer avra 2 minuter innan den ska ringa. Får panik igen och kollar ändå. 07:02.. Tre minuter senare ringer klockan.
.....hur?
Ska åka direkt hem efter jobbet. Var tydligen nödvändig i matlagningen onför ikväll.
Kom på en grej. Är påskmat typ samma sak som jul-mat? I så fall har jah inte ätit något sådant igår. Jag hari nte firat alls förutom att äta godis.

Imorgon ska jag och mamma åka till Blidö efter jobbet. stannar en snuttis till lunch dagen efter typ. sen måste jag in till stan och använda mina skor som jag ÄNTLIGEN kan ha utan att bli blöt.
blablabla

jag köpte en ny tröja igår. den är fin och så.

OB:n för idag om man jobbar 8 h är 3163. halva det blir det för mig. ganska sweet. imorogn är det typ 2500 nånting för 8 h så samanlagt för den härhelgen blir det väl runt.. 3200?
värt?
ja

åh gud... Tommy har jack..!


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0