Emma ♥ att vara minderårig

Ok, då har vi kommit till den perioden då alla är arton förutom jag. Trodde jag inte skulle känna av det här förrän en bit in på hösten, men nej, det är här nu.
Stört jävla helvetes piss tråkigt är vad det är. och även fast alla inte går ut hela tiden så blir de oftast inget drag ändå eftersom ingen har hemmafest eller så är dom trötta och panka.
Satt eh aah, det blir till o sitta hemma.
Men i morgon kanske jag ska träffa viktor, vilket vore skitkul eftersom vi inte setts på evigheter. Annars kanske jag hittar på något med någon annan.
och jusste!! Jag kollade vart någonstans min mobil befann sig, man kan följa hur leveransen går, och den har nu kommit till The Kingdom of Sweden, Stockholm :D VIlket betyder att jag kommer få den på måndag! tjoho, då kommer jag inte vara ledsen över att jag inte kan gå ut för då kan jag sitta inne o leka med min blackberry♥
drömde i natt att jag fick den och så var den jättelång, precis som en hemtelefon och skitful :'( å du hemska tanke tywp
men ok, vi hörs sen då
adios amigos

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0