och så drar man ;pPPPpPppP

Nej men om några timmar bara så tar jag och mor en taxi in till Arlanda och sätter våra små rumpor på ett plan tillsammans med några andra coolingar och drar till Mallorca. Känns så väldigt väldigt bra. Är otroligt trött hela dagarna och har återigen börjat lida av kronisk huvudvärk. så ja, denna resa kommer sitta fint.
Igår träffade jag hjalle och lite senare fanny. det smakade riktigt bra. tänker åka till england vecka 43 och hälsa på.
Just nu känns det som om jag har så mycket som snurrar i huvudet. samma tankar i olika form som bara surrar runt och ställer till det. eller något. eller jag vet inte. det är bara det att det börjar bli fullt där uppe. hm
Snart ska jag börja packa. måste hoppa in i duschen också. och kolla på paradise hotel. och ladda in nya avsnitt av på minuten till mobilen. och ladda ipoden. a de va ju en del i och försig..
a men ok. hoppas ni får det kul i sverige. nu ska jag dra o tana
så mycket
tjarå

Kommentarer
Postat av: Elin

ja men lätt vi drar till NY på momangen, lär oss om mode och stylar robpat och kristen stewart!



Frågor på det?

2010-09-01 @ 18:54:47
URL: http://www.elinhofmann.se

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0