Vi kommer ingen vart; som bollen i pingismatch

Hej hej hej
Läskigt längesen jag ens vågade mig in här. Har varken orkat eller velat blogga på länge. Har inte haft något speciellt att skriva och jag har helt enkelt haft bättre för mig. Men nu har de flesta åkt hem och det regnar, så varför inte uppdatera här lite?
Sedan jag uppdaterade sist har jag varit på Emmaboda. Ett äventyr som jag inte ångrar men kanske inte kommer gör om. Det var som Maskinen genialiskt uttrycker det; Kärlek vid sista ögonkastet.
Crystal Castles och Maskinen sista kvällen lade ett skimrande glitter över hela festivalen och var helt sjukt bra. Hoffmaestro och Kapten Röd var även dom riktigt bra, men inga som jag lyssnat på förut vilket gjorde att det var svårt att hänga med.
Maskinen däremot. Ojojoj, där har vi några riktiga guldklimpar. Jag såg dom senast på Pride-invigningen i Kungsträdgården sommaren 2009 och även då var dom väldigt bra. Lyssna på dom här: Maskinen
Jag träffade många roliga människor där jag inte letat annars och vi hade ganska bra tur med vädret. Men vad är inte en festival utan lera och regn?
Direkt efter emmaboda åkte jag tillbaka till Gotland där jag med förhoppning trodde att Fanny skulle ansluta men hon stannade kvar i Stockholm och pojkarna Wiklander hade flugit som kos till fasterlandet, som jag trodde det hette förut, även dom. Så nu sitter jag här, ensam mitt bland hagarna och vill mest hem.
Det är jobbigt det där när man sitter någonstans och inte bara längtar någon annanstans bara för att utan även vet att man missar så mycket samtidigt..
Men det kommer väl igen.
Igår yogade jag för första gången på typ tre veckor. Det kändes. Jag har ont lite överallt. Knäna strular och ryggen och nacken likaså. Men Thomasine var tillbaka från Danmark och ledde så gott hon kunde. I morgon ska vi tillbaka för sista gången i sommar. Vet inte riktigt hur det kommer att gå.
På tisdag kommer jag i alla fall hem igen. Då ska jag köpa den här kameran. Bara för att den är så fin.

Sen kanske det bär av igen på söndag. Allt beror på.
Nu ska jag läsa lite i min nya bok Vit Oleander. Den är väldigt bra.
Hej då

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0