Alexander McQueen

Min absoluta favprit bland modedesigners, Alexander McQueen, tog igårkväll livet av sig.
Aftonbladet har inte skirvit om det än vilket förbluffar mig.
En sak är säker och det är att en stjärna har släckt på modehimlen, men något säger mig att McQueens verk kommer fortsätta att hyllas genom tiderna!
För er som inte vet vad han står bakom lägger jag ut lite bilder på några favoriter.

de sjukt balla skorna som kunde skymtas i Lady Gagas (som man oxå skulle kunna säga är McQueens ansikte utåt) musikvideo ''Bad Romance''

Fantastiska klänningar från vår/sommar kollektionen 2008

Anna Paquin i den just nu hetaste klänningen på röda mattan by far! (även skorna är gjorda av designern)

personligt mål i livet; ha åtminstone en Alezander McQueen-klänning i garderoben!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0