astandardization

ett ord som jag väljer att använda i min engelska presenatation. vet jag vad det betyder?
nej.
använder jag det ändå för att låta smart?
ja.

Ikväll ska jag äta hos farmor och sedan plugga. ja jag måste verkligen göra det nu. Varför slutar det alltid med att jag pluggar kvällen innan provet?? Jag tror det börjar bli dags för en ny session hos min psykopat (kommer inte ihåg namnet på dom som sitter i en fotölj och lyssnar på ens gnäll)

Imorgon är det torsdag, och sen är det fredag. då ska jag på en spelning med felicia. tror det blir en kul grej. har inte så jättemycket koll på vad jag ska förvänta mg men jag skulle vilja säga att det kommer bli kul.

Jag vill köpa nya kläder.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0