boredom

har inte gjort mycket idag... skrev lite på arbetet men inte mycket. har iof letat upp lite nya källor vilket lär underlätta lite. Har dammsugit och kollat på MTV. min dag i korta drag.
Spotify ligger nere oxå. tror det är pga vädret. Facebook har krånglat också. gotta love sverige ibland alltså.
imorgon bär det av till lilla david som inte längre är speciellt liten numera snart 30! så dit ska jag och fira till det lite och kommer antagligen få åka hemifrån minst två timmar tidigare än jag ska vara där för att hinna. får se om jag hinner med en fika med hon den rulheyga innan. på kvällen ska jag och mamma kanske på bio. jag måste plugga i morgon.
jag har klippt mig btw
i want my prince really bad.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0