Dagens ''Jag irriterar mig på....''

Då var det dags igen mina vänner!
Dagens jag irriterar mig på går tiillll..... *trumvirveeeeeeelll*
När man hittar något som för tillfället verkar vara en gudagåva men lite senare visar sig vara raka motsatsen.
Jag sökte frenetiskt igenom hela köket efter något att smaska på och när jag tillslut öppnar skåpet där vi ställer våra tompavor ovh läääääängst bak hittar jag ett oöppnat paket After Eight!! H A L L E-FUCKING-L U J H A tänker jag. stoppar en bit i munnen och bläääääääääääääääääh
alldeless torra är dom och Bäst Före-datumet är 8/9-09. äh vafan tänker jag. Fett  värt?
inte riktigt va. nu mår jag hyffsat illa och kommer nog inte kunna äta after eight på ett bra tag.
lyckligt ovetande...

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0