epic fail. ja jag vet faktiskt vad det betyder

Sitter hemma och är helt slut. och lite arg. jag vet inte. äh. är bara trött.
i morgon kommer jag faktiskt, tro det eller ej, gå till skolan och ha matte. jag, fella o rebecca är väl de enda som kommer sitta där och lära oss om linjer eller vafan det nu var. har verkligen ingen kolla på vad vi håller på med just nu.
Efter lektionen drar vi till Sats och tränar järnet med snyggingarna och de balla löpmaskinerna med små tvskärmar. Kreta sommar -10 here we cooome!!!!!
Apropå det så ska jag o bäret gå till FOREX och betala handpenningen till resan i morgon oxå! :)
note till mig själv; glöm för i h*lvete inte kvittot!!
Jag tror även att jag ska införskaffa mig en liten tunika från Vila för 150:-. en sån där skön en som man bara kan glida runt i.
För en som missade så vann Alli bigest looser. hon vägde till slut under 60 kilo. nääämen det känns bra.
som sagt. ska till gymmet i morgon.
i morgon firas även Lill-lördag eftersom vi är lediga på torsdag. ööööööööäääääåååååååååaaaaaaaeeeeeeeh (njutning) btw, hur gör man sånnadär paranteser som man använder när man ska visa hur man uttalar saker. ni vet dom som är lixom kantiga. i'm dyyyying to know..
anywho, vattenpipan förflyttas då över till lö lehgenhett och natten kommer förhoppningsvis bli lahang. (lång)
ok, hörs en annan gång!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag och anna kommer också!!!!

alt gr + 8 eller 9 blir [] ;)

2010-02-16 @ 21:07:34
Postat av: Berrybabe

BAKSMÄLLAN!

2010-02-16 @ 22:27:21
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0