hej igen

timjan mår bättre. men det blev riktigt jobbigt ett tag och då var jag tvungen att sluta upp lite.
men nu har allt lugnat ner sig lite. både hemma och på skolan. åtminstone för tillfället.
svenskaprovet idag jag helt ok. tror det blir G+, vilket är ok med tanke på att man bara kunde på VG.
imorgon ska jag o Rebecca på Stora Bloggpriset. Japp vi både är nominerade till världens bästa blogg och står på VIP-listan. har ännu inte bestämt outfit.. men det blir nog bra. en sak som är säker är mina nya skor på fossingarna. hoho, kommer blir fab.
Tänkte posta lite olika inlägg nu under kvällen med roliga saker som jag upptäckt på sistone.
så, stay toned!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0