I min lilla garderob

Igår valde jag att lyfta upp mitt humör med lite nya sköna prylar till min garderob, som för övrigt är den sämsta någonsin. Den är liten och trasig och jag får inte plats med någonting.... någonting för önskelistan 2010?
Anywho, jag och hon som är rätt rulhey men som nu är i London åkte till Hötorget där vi först entrade Gina och köpte en svart blazer i prasseltygish. 199 kronro gick den på. Dock ska jag nästa gång jag är inne i stan byta strl för den är inte oversize nog!
Sedan traskade vi vidare till HM och herravdelningen där jag fyndade denna skönhet
orginalpris var 249:- men ja hade en rabattgrej på 50 så jag fick en för 199. aka KAP
den sitter jag och myser i nu.
Ciao

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0