konstigheter

Är hemma igen efter några turer fram och tillbaka på ön och ut till Myrorna. Inget speciellt hittades, förutom godis dårå på konsum.
Konstiga saker skedde igår på väg till tunnelbanan. Ingen mindre än Viktor råkade vara på samma ställe som jag. Mariatoget is the place to be, om jag säger så. Det var i alla fall skitkul att träffa honom efter så länge! :)
Får se om det blir någon kaffe i veckan..?
jaja, nu vet ni de i alla fall.
puss

edit: INTE att förglömma!! I tunnelbanan gömde sig ingen annan än mitt lilla bär! ♥

Kommentarer
Postat av: R

du glömde ju min blixtvisit vid tuben ! :D

2010-02-27 @ 15:57:29
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0