Lidlbanan♥

Klockan är halv tolv och jag sitter faktiskt med mitt KUH-arbete! Jag kom igång lite igår på lektionen och det ska ju in på tisdag så jag tänkte att det är ju faktiskt lika bra att jag fortsätter när det rullar på lixom. Dessutom tänkte jag också att det kanske är dags för mig att börja bli klar med arbeten någon dag INNAN deadlinen.
Igår var vi på middag hemma hos faster ute i Täby. Helt ok faktiskt. Man har ju kvar minnen från när man var mindre då man satt och kollade in i väggen och hade dötråkigt. Det är inte alltid toppen att vara ensambarn.. Men igår kände jag verkligen hur andra såg mig som vuxen lixom. Jag var med i samtalet och jag fick tillomed bubbel. Låter töntigt men det är ju faktiskt skönt att kunna ta plats och delta i en konversation utan att känna sig som efterbliven.
Lite efter nio åkte vi därifrån och jag följde med hem. kände inte för att sitta o vänta i mer än en timme inne i stan. Det var ju jävligt kallt dessutom! Så vi åkte hem och jag la mig framför Voddler och kollade på Gilrs just want to have fun med en ung Sarah J. Parker. Skitfilm var vad det var och efter 45 minuter gav jag upp och kollade på Christine.
Måste bara påpeka en grej. Är det inte lite kul att vi svenskar tar rätt många os-medaljer just nu, i längdskidåkning? Fyfan dom i resten av världen måste ju tro att vi är världens looser som inte gör annat än åker framåt.. Fast det är vi i och för sig..
Anywho, idag ska jag stanna hemma. SMHI ringde upp mig och sa att man inte skulle gå ut och kollektivtrafiken är antagligen, om möjligt, ett ännu större skämt idag än vad det var igår.
så jag ska skriva så mycket som möjligt på KUHarbetet och dammsuga lite här hemma. Galen lördag helt enkelt..
jag äter min LIDL-banan just nu. den är bäst♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0