Ovärt

Mamma var som jag kanske sagt borta igår kväll så fella sov här och vi hade en låång mysig kväll i bastun. till allas glädje
Inte förän tjugo i två klev vi ur och gick upp till sängen och sov ända till tio. Då gick vi upp, åt god frukost och jag präntade in språkträdet över det germanska språken.
Tio över ett gick bussen in och vid centralen skildes vi åt. Jag var i skolan kvart i två. fem minuter över två fick jag provet. sex minuter över två var jag klar.
Efter det gosade jag lite med Gregor och fick min lånedata eftersom min valde att krascha lagom till inlämningen av kuh:n. känns härligt på något sätt att halva uppsatsen är borta.
Men ja som sagt. att åka in till skolan för att göra ett prov på en minut kändes väl kanske inte sådär jättevärt men Jaja. nu är det i alla fall gjort.
När jag var klar i skolan åkte jag tillbaka till ön där farmor väntade med lunch. Kålpudding. Typ som kåldolmar fast som köttfärslimpa ungefär. Skitgott!
Nu är jag hemma och ska börja med engelskan. I morgon ska man lämna in portfolion men det är den ändå lektionen vi har i morogn tror jag. Halv tio börjar vi, och klockan elva är det slut. Men jag ska vara inne i stan ändå så jag åker nog in.
Blablabla Vi hörs en annan gång

Kommentarer
Postat av: sofia

HAhaha, fella<3

2010-02-24 @ 20:05:27

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0