rather a broken hip than a broken heart

ramlade i morse påväg till bussen med min cyckel och jag tror jag bröt höften.
eller ja, nåt sånt.
ont som fan har jag i alla fall.
Igår smugglades rebecca in och vi mös ett tag innan hon drog iväg för att ha det revligt på annat håll. själv stannade jag hemma och kollade på Melodifestivalen. Den var väl kul. Salem är söt.
Gick och la mig kockan tio..
Ingen vidare vild kväll,m en det var väl bra det också? Första gången jag går och lägger mig i tid innan jobb.

Nu sitter jag alltså på jobbet. har faktiskt kopplat från mig så jkag kunde få lite andrum. det har ringt non stop sen i morse.
Passar på att blogga och kolla på reprisen av melodiafestivalen.
bara jag som irriterade mig på (åh, vi kör en dagens jag irriterar mig på!  nu för det har vi inte haft på ett tag) hon tjejen som kädde sig precis som Beyonce?!

Ja, så dagens jag irriterar mig på går till tjej utan personlighet som härmar andra för att bli framgågnsrika!

För er som inte kollade igår så var det en tjej som hade på sig en näst intill identiskt korsettliknande dress som Beyonce har på sig lite då och då. 
Tyvärr j´kanijag inte hitta någon bild på henens framträdande men klicka HÄR så kan ni kolla på det själva :)
beyonce däremot ser ut såhär;

(skitsnygg bild, eller hur?!)
jaja, irriterande var det iallafall. Även Agnes har valt att leka härmapa och ha en likadan outfit som beyonce...

anywho, dags att jobba.  


Kommentarer
Postat av: dirty mistress...

... on top secret mysmission!

2010-02-07 @ 22:32:43
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0