Roliga grejer

Tänker inte slösa ett enda ord på vad det är för dag idag utan går direkt på lite roligare händelser!
I fredags fick jag ett sms från mamma som sa att jag fått ett mjukt paket från Holland med posten. hur FAN kunde Stijn få tag på min hemadress!? tänkte jag instinktivt, men kom sedan på att det antagligen var tröjan jag beställde hem för någon vecka sen!
Den, den är rulhey!
såhär cool är den på framsidan. Ja, men visst kanske ni tänker. Men vänta bara tills ni ser baksidan!

HAHA<3
Anywho, idag när jag entrade mitt casa för första gången på hela helgen, vilket känns rätt ruligt, visade det sig att ingen mindre än tidningen Resumé lagt in en liten bild på mig och Rebecca Lindroth (dock lindrot om man ska tro skribenten) från Aftonbladets Stora Bloggpriset! Snygga skulle jag väl inte beskriva oss, men definitivt awesome!
ja... Under bilden står iallfall; ''Emma Serner, Aftonbladet även bloggare, med kompis Rebecca Lindrot. ''
Jag skulle vilja säga att detta är lite utav ett lifetime achivement! det var inte så överdrivet många bilder på uppslaget, och jag och rebecca var en av dom! tjoho
Ja, det var det roliga för den här helgen.
Mer detaljer kan komme i ett annat inlägg, men nu ska jag se på film med min mor!
pos

Kommentarer
Postat av: R

mycket attraktiv tröja! mindre attraktiva brudar... but still! ;)

2010-02-15 @ 13:59:11
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: yohama

F A S H I O N ! ! ! ! !

fett coola brudar :D

2010-02-15 @ 16:58:24
Postat av: miss you know who

tröjjan är ju bara to die for!!!! och nja.. sådär jättesnygga är vi kanske inte. men vafan. STATUS :D

2010-02-15 @ 18:02:35
Postat av: *rolig min*

HAHAH RULHEY

2010-02-15 @ 18:59:18
Postat av: miss you know who

ja du de hä rikteight rulhey! epic RULHEEEYY

2010-02-16 @ 20:43:07

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0