söndag FAST ÄNDÅ INTE TIHIHI

roar mig med Are You Smarter Than A 5th Grader? på trean. rätt dåligt program faktiskt.
har oxå börjat skriva med centrerad text. tänkte att det var dags! vad tycks?
Idag ska jag INTE plugga vilket jag ändå inte skulle gjort om det var vanlig skolvecka men nu behöver jag inte ens låtsas om att jag inte behöver plugga. jag behöver inte plugga [paoriktigt]!
Istället ska jag ta en dusch , åka och fira julia och kolla på This Is It! mamma och jag hyrde den igår, samt Inglorious Basterds och The Taking och Pelham 123. Rätt lugn dag helt enkelt.
I morgon ska jag klippa mig vid halv tre och byte min kavaj. får se om jag hittar på något annat när jag ändå är inne i stan.
blablabla nu ska jag göra något annat.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0