Typ som helg, fast ändå inte

Tjenna hej
Bloggar nu från Nacka efter att ha varit på ön en sväng för att hämta upp lite fab kläder inför helgen.
Igår gymmade jag, bäret och hon den där tjejen som typ är rätt rulhey på SATS Odenplan. jähävlar va fancy det var. Små lounger runt om i gymmet och ett flertal kändisar. bland annat Peter Jihde, yes, you heard me.
Biggest Looser (♥♥) spelades upp på plattskärmarna och våra små stjärtar snidades till det yttersta med hjälp av fin fina maskiner.
Dit kommer jag definitivt gå fler gånger! (så länge det är gratis iaf)
På kvällen var vi i lägenheten och hade väl det sådär halvvilt. Men mysigt :)
Den 18 februari 2010 har inte bjudit på så väldigt mycket överraskningar, MEN när jag skulle ta bussen från ön hoppade dubbletten ur en bil och var snygg vilket gjorde min dag lite granna.
Och jusste! i morse när ci tittade ut genom fönstret och ner på gården så satt där en ormvråk/hök/falk/örn och tuggade på en duva. ACTIONLADDAT
nej men faktiskt. Det var nästan som att vara på safari.
Kvällen kommer antagligen se ut såhär;
Jag hoppar in i duschen och tvättar mitt sexiga hår.
Jag slänger bort mitt liv på facebook.
Jag sätter på Voddler (som jag förövrigt har börjat förstå nu)och kollar på She's the Man.
Jag går igenom mina kläder jag tagit med mig och blir besviken över innehållet som jag för tillfället är löjligt uppspelt över..
Jag går och lägger mig och drömmmmmer
HERRÅ
ps. är det någon som vet var jag kan hitta ett klipp på Anja Perssons katastroffall i störtloppet igår? jag är desperat!! ds

Kommentarer
Postat av: johanna

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/os2010/article6636553.ab

;)

2010-02-18 @ 21:55:17
Postat av: johanna

wtffffffffffffff

det där vart ju lite fel. :p

2010-02-18 @ 21:57:12
Postat av: johanna

NU SÅ!!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/os2010/article6628215.ab

2010-02-18 @ 21:58:29
Postat av: miss you know who

THANK YOU!

2010-02-20 @ 11:35:15

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0