Vad man gör på toa

Extrema lustigheter befann sig i huset ute på lidingö i går kväll.
Det finna nog knappt några ord som kan beskriva den kramp vi hade i musklerna runt magregionerna kvällen igenom.
den kvällen kommer nog gå till historien.
Idag ska jag och hon den där tjejen som jag brukar kalla bästis gå på spelning. det kommer nog bli najs.
är fett sugen på bio.
efter skolan ska jag köpa ny BH. den ska vara saucy och perfekt. can't wait.
den som jag bloggade om för ett tag sen. den blå frå index nivet. den finns bara i B och det är ju lite litet och så så den är inte så speciellt mysig.
Get up off of that thing!!!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0