ååååååååååhhhhhhhhhhhhhh 2010!

aölskmf nuoäswsw¨+åpweiftqw
ungefär så ser min hjärna ut. jag är så trött. OCH min anställning har typ gått ut (??). Så jag kunde inte komma in i huset med min passerbricka och inte logga in på datan. plus att när jag tillslut kom in på datan med någon annans inloggningsuppgifter så fungerade inte växeln... Så jag sitter och halvsover och fryser vid mitt skrivbord. Ajusste mailen fungerar inte heller.
menmen nu ska jag inte gnälla så mycket. Gårkvällen var otroligt lyckad! Det började hemma hos stasia med god middag. Där lekte vi till typ elva då vi trodde vi skulle till Hökarängen men kom istället till Gulle. Där skilldes vi åt och jag åkte in mot stan till St Eriksplan där jag mötte upp Ari och massor av andra. Vi beundrade fyrverkerierna på St Eriksbron och gick sedan hem till Filip. där var det jätte trevligt och jag och Ari ägde på dansgolvet. Seriöst, jag har träningsvärk i benen idag?
Kvällen avslutades med lite hicka och i en skön säng på Östermalm a casa de Ari. Jag är jättenöjd med min nyårsafton och hoppas att edt blev bra för er andra :)
Just nu sitter jag och hoppas på att dom ska säga att det inte är värt det att jag jobar idag så jag kan åka hem o sova. Detta känns meningslöst. Om jag ända har uppoffrat min nyårsdag och kommit hit klockan nio kan det väl ända finnas något att göra?
blääääääääää jag fryser
pussen

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0