baksmälla

N
japp, jag kollar på den igen och den är så jääääävla bra.
vet inte hur många gånger det kommer ta innan jag sluta skratta åt Alan när han säger; And he was a retàrd (som utalet). what? He was a retárd. it's reetard..
hahha, ja det blir bara bättre och bättre.

förövrigt har jag och Sofi alegat o kollat på Avatar. Riktigt bra film faktiskt! Inte alls som jag trodde att den skulle va, men den var riktigt bra. Lite svårt att hänga med i svängarna i början, men efter ett tag (det tog liite längre för mig och sofia, men det har ju sina naturliga förklaringar..) klarnade det mesta upp :)
Sevärd!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0