Colin firth, eller nej var det olle??!

Igår hade vi middag hemma med Mirandas skolkompis mamma och pappa. det vill säga en TRÅKIG MIDDAG.
men en grej som va lite små rolig var att pappan var så lik colin Firth att jag helt seriöst stod och tänkte; ''men gud. Colin Firth står i mitt kök!! vad gör han här?! nej jusste.. han heter olle och bor i nacka... bummer.. MEN GUD. VAD GÖR COLIN FIRTH I MITT KÖK?!..''

ja, galet lik var han i alla fall.



jobbet är skitlugnt och jag är typ hungrig fast typ inte samtidigt.
det står en halväten tårta borta vid fikastället som jag änglsigt går och glor på. den ser riktgit god ut..
jaja, jag ser fram emot skolan imorgon i alla fall! TYP SKITMYCKET
inte
hoppas vi har jättemycket sovmorgon. det  gjorde ont att gå upp imorse.
BLABLABLABLA

igår såg jag Fantastic 4, rise of the SilverSurfer. den sög. sjukt meningslös film. skulle sett baksmällan istället...
jag vill ham in län så jag kan köpa min skooor!! dom är så så fina så fina. nu skulle bara veta.
men eftrsom jag är en så enormt känd bloggerska så kan jag tyvärr inte visa bild för då skule ni bara köpa ett par egna och härma mig.. tragiskt
men hör ni det alla företag?! allt jag har på mig tar slut! kontakta mig på skrä[email protected] om ni är intresserade av att marknadsföra något!

hejrå


Kommentarer
Postat av: sofia

ÅhMAJGAAD, vart i nacka bor denna Olle?? Ssssmaskens

2010-01-24 @ 13:16:43
Postat av: emma

hmm det skulle du bra vilja veta eller hur?!

2010-01-24 @ 16:53:20
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0