Dagens ''Jag irriterar mig på....''

Då var det dags för dagens ''Jag irriterar mig på....'' och idag gäller det inget annat är....
Folk som slösar med mat.
När man har tagit av sina pengar och köpt sig en riktigt god tunnbrödrulle eller en Bic Mac Meny, då får man faktiskt ta o käka upp den! Eller ge bort den till någon behövande!
Senast i dag (eller ja klackan 2 i morse, men det var ju faktiskt idag) så såg jag först en stor pommesfrites som låg på marken, HELT ORÖRD och sedan var det en kille som köpt sig en bamsekorv och en pommesfrites-tallrik men var tvungen att gå ut och ställa den på bänken för han inte fick ta med in på bussen. Asså vafan? Kunde han inte tänkt på det lite tidigare lixom? Sånt enorm WASTE på god mat!
irriterar mig på en till grej oxå. vad är det för pucko som lagt potatisgodisarna upponer??

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0