Dagens ''Jag irriterar mig på....''

Tänkte börja med en ny grej på bloggen. kommer kanske inte lyckas hålla den varje dag men jag ska försöka göra det så ofta som möjligt!
Dagens ''Jag irriterar mig på...'' går i alla fall till...:
Jobbiga människor på tunnelbanan som ler utan anledning.
Yep, you heard me. jag klarar inte av sånna som sitter o flinar åt ingenting på tunnelbanan för sig själva! Det är groose! Senast idag satt killen mittemot mig och log som ett j**** fån åt en liten bebis. MEN VAFAN skrik ut hur söt och gullig och puttunuttig du tycker den är istället för att sitta o flina!
Och igår satt det en tant o seriöst asgarvade ner i sin halsduk på tunnelbanan för att hon precis hade hunnit med att komma in i vagnen innan dom stängde. Ville bara gå fram till henne och ruska om hennes axlar och skrika; INGEN ANNAN TYCKER DET ÄR KUL, FATTARU?!
förstår mig inte på sånna människor

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAhahaha, Emma fy faan va anti!!

2010-01-09 @ 16:02:45
Postat av: emma

som om du skulle känt igen mig om jag satt och skrev om fina små blommor och vackra människor som läser böcker?

2010-01-09 @ 16:44:47
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: anastasia

jävla hater?! -.-

2010-01-09 @ 20:52:41
Postat av: emma

tack anastasia

2010-01-10 @ 15:46:01
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0