Godmorgon!

Hej ALLA läsare! haha, ja det är nästan skrattretande hur få läsare jag har:P men jag älskar er trogna själar som kommer hit varje dag!
Jag sitter i alla fall på jobbet nu, precis som jag gjort ända sedan skockan nio i morse. Mina inloggningsuppgifter fungerar och såväl mitt kort! yehaaaw!
Det är rätt lungt idag, så jag har haft massa tid över till att lyssna på min mage som framför en serenad. Vet inte ritkigt varför den bestämde sig för att ha konsert just nu, men det är rätt kul att lyssna på. Vet dock inte om min kollega tycker det är lika kul...
Kvällen igår blev inte mycket spännande utan jag och pappa fortsatte kolla på något slags katastrof-program och sedan lade jag mig i sängen. och sov faktiskt riktigt dåligt. kollade klocan hla tiden för att se till att jag inte försov mig.. men men, ikväll ska jag försöka sova lugnare, fast det kommer väl blir typ lika lite sömn ändå eftersom jag ska in till stan. men det är ok! vi fixar det!
Efetr jobbet ska jag bara gå förbi kicks och köpa en liten borste sak till mitt puder och sen är det raka vägen hem till religionsoken. jag SKA plugga idag.
Ojoj, det tog visst nästan en timme att skriva det här inlägget och snart är jobbdagen slut!
HOHO!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0