Gud vilade faktiskt på den sjunde dagen

sitter hemma och är lite smått halvborta. Sov 3 timmar när jag kom hem men är fortfarande helt slut... Det är inte nådigt!
Funtar på att leta reda på en film och lägga mig ner i sängen och somna. Shrek den Tredje hade suttit riktigt fint.
Tänkte oxå att vi skulle börja med en ny grej såhär i början av decsszeniett (stavning??).  Nämligen att ni kommenterar någon gång.
Så, då har vi det sagt.
Imorgon bär det av till Ön. Kanske har roligt på kvällen.. Känske våldgästar jag Ari.. Jag är ännu inte helt beredd på vad som komma skall. En sak jag dock är riktigt redo för är ett fabulöst dygn ute på Blidö! Det kommer pusslas gärnet kan jag intyga.
jag har också upptäckt att jag har träningsvärk i nackan. note till mig själv; head-banga aldrig mer. Inte du heller Ari.
Nä men om jag skulle ta o hitta en film..?
herrå

Kommentarer
Postat av: johanna

nyårslöfte: kommentera emmas blogg. ofta.

:D:D:D:D blidö är nice!

2010-01-01 @ 23:17:56
Postat av: sofia

EMMAAaaaa, varför har inte jag hört nått om att du ska till denna ön?? jag tror vi pratar förlite du och jag alltså broshan...

2010-01-02 @ 13:30:35
Postat av: emma

johanna: fab hörrö du! kommer se framemot dina livsgivande kommentarer detta år!



sofia: att du missat den nyhetern är katastrof tycker jag.... när ses vi nästa gång? j(ps. KOLLA JAG SVARAR PÅ KOMMENTARER ds)

2010-01-02 @ 17:38:59
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: sofia

Att DU missat att förtella den till mig är en större katastrof! Vi ses snart, lugn, bara lugn! (JAG VET, MINA ÖNSKEMÅL KOMMER GE RESULTAT)

2010-01-03 @ 03:06:31

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0