hem ljuva hem (och dagens jag irriterar mig på:)

ja.. det börjar nästan bli så asså.... om jag inte är i skolan så är jag på jobbet.
jag hatar jobbet. så jävla tråkigt. och så jävla jobbigt att gå upp 06:45.
bajs
Jag har i alla fall fått tillbaka min mobil och den ligger tryggt bredvid mig på skrivbordet♥ jag har saknat dig Robert!!!

Idag ringer det typ ingenting, vilket är rätt skönt men tiden går sniiiiigellångsamt och jag har skittråkigt. min kollega är jobbig. hon sitter och pratar i sin mobil konstant och börjar alla sina samtal; Hej, vad händer?!
Hon får nog bli dagens jag irriterar mig på. plus att hon pratar skithögt så jag hör inte vad de som ringer säger. fett jobbig tjej.
och jusste, hon sa seriöst ''Psykbryt''. ja, ni hörde rätt. De ord man använde som mest frekvent när man gick i sjuan valde hon att slänga ur sig när hennes data var långsam..
suck...

WHAT'S UP WITH THE UNIVERSE?!

tänkte dra en tävling dagen till ära! :D Den som kan svara på detta vinner något heligt!

''You gotta give me some answers..''

Ja, den som klurar ur den är bäst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag är bäst..(eller bara snabbast?..) Yes... No... To get to the other side... Från Twilight, whoooooo, big surpriiise!! ;) Längtar tills jag får nått heligt! :D

2010-01-24 @ 02:09:56
Postat av: emma

*jaaaa!!! fast du glömde 1,77245 ;) oooh, något heligt finns definitivt att vänta på måndag!*

2010-01-24 @ 11:47:20
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: sofia

HELIGT, YIHAAAA!

2010-01-24 @ 13:15:36

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0