ikväll är jag lycklig

(visst syns det på bilden?!?!?!?!?!!??! jag har en fråga. har jag paoriktigt sånna där påsar under ögonen? )
vi får väl hoppas att det håller i sig också. har en känsla av att det finns ett litet störningsmoment i min eufori. men med gudarna och dom på min sida så ska det nog gå vägen :)
kvällen till ära har jag min schmexiga body från H&M, lång svart kofta från det samma, svarta jeans med lite hög midja från Weekday och smalt skärp med nitar från Urban Outfiters.
anywho, bussen går om 25 minuter så jag har fortfarande lite tid på mig att lugna ner mig. tror inte det kommer funka. längtar efter min Prince.
längtar till mitt hår är ner till midjan.
längtar till massa saker.
var jag ska sova i natt är ännu oklart. Min sista buss hem går 02:06 och jag har en känsla av att jag inte kommer hinna med den. och hos ari kan jag inte sova.. ja, vi får se hur det blir med det.
nu tog det slut på ord, men jag måste ändå fokusera på annat.
Vi hörs när tiden är inne♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0