It's funny cuz your fat

Den lilla get-togethern hemma hos Ari blev riktigt lyckad! Mycket trevliga människor och gott tilltugg. Kvällen slutade i soffan sovandes på Filip. typ. fast sen förflyttade sig 5 trötta tjejer vid 4 till två sängar och sov dött (haha skulle skriva sött men det detta funkade ju oxå!) till tolv dagen efter.
Gårdagen spenderades även den på Benérgatan och jag o Ari städade lite och var inne i stan en stund. Träffade min bästis El Maco oxå. Trevlig återseende!
på kvällen såg vi Baksmällan, japp jag har sett den tre gånger nu .Vem vill se den med mig den fjärde gången??, och den kom nu i sin fulla rätt då vi glatt satt och stönade till Bradley Cooper. Bilderna kom även upp på facebook där livet återuppstod.
Gick upp tio i åtta imorse och smög upp och ur lägenheten ner till tunnelbanan där jag fortsatte sova ända till Globen. Jag hade tur för dörren var olåst men sen fick jag stå och vinka vid den andra dörren för att kunna komma in. Men nu ska problemet med kortet vara fixat så jag slipper stå och vänta nu i helgen då jag ska jobba. IGEN.
Jaa, vad gör man inte för pengarna?
Ikväll ska jag bara sova och äta. Fryser som f*n. La mig i bastun med kläderna på och somnade när jag kom hem. Luktar härligt nu.... hehe
Tänkte avsluta kvällens inlägg med den fina låten som sjungs i Baksmällan av Stu.
*What do tigers dream of, when they take a little tiger snooze.
Do ther dream of mauling zebras, or Hallie Berry in her cat-woman suit.
Don't you worry your pret ty striped head, we're gonna get you back to Tyson and your cozy tiger bed.
And then we're gonna find are best friend Doug, and then we're gonna gice him a best-friend hug.
Doug Doug Oh Doug Doug Dougie Doug Doug
But if he's been murderd by crystal meath tweekers...
then we're shit out of luck. *

det blev en trailer variant men sök göra själva på youtube för den är awsome.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0