jag känner mig ensam

sitter i min säng, och känner mig alldeles bortkommen utan min mobil.
Thomas hade en likadan som jag och han tog min och jag hans. så ni har jag inte min egen! jag är såå ledsen.. :'(
ganska sjukt egentligen att man blir så bortkopplad utan sin mobil.
helt galet assååå
men jaja, jag kommer iallafall få tillbaka min mobil klockan åtta imorgonbitti på slussen. innan jag rullar vidare till jobbet och äter mina förberedda mackor som ligger i kylen. allt är klart för mig att bara gå upp imorgon, klä på mig, sminka mig, borsta tänderna och gå.
JAG SAKNAR MIN MOBIL!!!
buhuhu
vi hörs imorgon dudes.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0