kaputt

mitt internet hemma har gett upp så jag kommer inte in på min älskade fejjan efter skolan.... :(:(:(
hehe, nej men det är faktiskt lite jobbigt för jag hade tänkt plugga lite naturkunskap idag men utan schoolsoft är det kört.
Och det blir så mycket att bära på om jag ska ta med lill-datan hem från skolan.. jaja, den kanske vill sammarbeta idag. hopi hopi
Förövrigt är jag sjukt taggad på löning på mpndag. Vill bara ha mina små slantar s jag kan känna mig säker när jag går runt på stan höhö..
nej men jag vill köpa ett litet klädesplagg som jag kan ha på mig. Funtar på en kavaj från gina. fast den kommer antagligen alla ha, men det är så yummie så det kan vara värt det. Den har jag några basplagg som fattas i min garderob. Som några lite längre linnen och t-shirts som man bara kan ha till ett par leggings. Fett jobbigt att ha jeans. Speciellt med mina kängor. med dom plus min stora jacka och halsduk ser jag ut som en anarkist...
Och ett opar leggings behöver jag oxå.. min har fått hål. :(
ja ni hör... katastrof

bilden har ingenting med texten att göra men den e rolig tycker jag. mamma är ansvarig utgivare och platsen där fotot togs är China Town i San Fran!
HERRÅ

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0