Löningsfirande

har spenderat eftermiddagen framför scrubs och i duschen. Jag har rakat benen för första gången på jag vet inte hur länge är nu silkeslen och insmörjd med Dove Summer Glow Body Lotion :D
känner mig rätt fräsch!
För att fira att det trillade in lite slantar på kontot idag, gick jag och fella till Din sko och köpte ett par av det grymma skorna vi suktat efter sedan i torsdags. Det kändes riktigt bra!
Vi hade håltimme mellan 09:15-12:05 så vi tog en promenad med varm choklad och nybakta kanelbullar runt i stan. Skorna var som pricket över i:et!
bilderna är dåliga men man ser iallafall vad det är :)
ja, själv tycker jag de är riktigt smaskiga och kan inte annat än sukta efter den dag då jag kan trä på mig dessa puddingar och glida runt på stan!
kanske till och med kan sätta på mig ett par strumpbyxor och tralla ut en trorr dag inom en snar framtid?
märker ni hur mitt språk blomstrar av sköna synonymer och meningsbyggnader? Jag har blivit en riktig lingvistiker efter all På Minuten!

Kommentarer
Postat av: ana

SNYGGA :D

2010-01-25 @ 20:34:04

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0