min bortskämda lilla bajsungeälskling

måste bara berätta om min älsklingsprutt som jag har hemma som iböand få rlite konstiga saker för sig.
Inatt när jag låg och inte kunde sova kunde jag höra ett liter raffsande på golvet.
Jag tänder ficklampan på min mobiel (totally awesome) och lyser ner på golvet. där ser jag min katt sitta och kraffsa och trycka in huvudet i min väska. lite konstigt tänkte jag men jag lät henne hålla på (och hoppades innerligt att jag skulle hitta henne liggandes i väskan när jag vaknade på morgonen för det vore så himla gulligt).
Lite serare började jag höra ett litet slickande och jag tänder återigen lampan på mobilen och lyser ner. då har hon lyckats dra ut min plånbok och öppn den och sitter nu och slickar på mina kort..
nä, jag skämmer inte bort min katt! nej nej...


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha sööööööt :D vad heter hon nu igen?

2010-01-14 @ 21:24:18
Postat av: *emma*

Timjan såklart!

2010-01-15 @ 10:15:35
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0