Mina framtida BFF's

Miranda har fått en hundbok av sin morfar och numera sitter både jag o pappa vid boken så fort vi får tillfälle. Han vill han någon tråkigt gårdshund men jag har hittat två riktiga guldklimpar som jag ska ha som umgänge när jag flyttar till New York 2012! :D
Pomperanian
Ni kanske känner igen det lilla trynet från Misha Bartons gullungehund som hon gått runt och gosat med i sin handflata? Hunden finns i flera färger med jag vill ha den vita. Dom blir ca 20 cm höga. och man smälter ju så fort man ser den!
Japansk spets
Ja denn är ju en riktig skänhet. sjukt fin helt enkelt!
Vad säger ni? Visst är dom fiina!?

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0