mjööö

O M G vad trött jag är
sov ca fyra timmar i natt och det var inte nådigt. När klockan ringde klockan sju imorse så kändes det somjag precis hunnit lägga mig ner på kudden utan att somna. Jag sov hela vägen till slussen.
På jobbet gick det bra. Ganska många samtal men inte förfärligt. Det var lite förseningar från Västeråstryckeriet så det ringde rätt många om det.
Efter jobbet var jag så sjukt hungrig så jag köpte mig en Nachos Junior, eller vad den hette? Men den var i alla fall det ljuvligaste som klivit in i min mun. En liten El Maco med nacho-chips på. kan det bli bättre eller?
skulle inte tro det
På vägen hem pratade jag med Sofia i 49 minuter och 22 sekunder. man kan ju tycka såhär i efterhand att vi hade kunnat fortsätta prata i 38 sekunder så det skulle blivit 50 minuter jämnt, men det kanske bara är jag som tänker så kom jag nyss på.
Nu ska jag bara chilla hemma. pappa o lisa är i sickla och gör något så jag tänkte sätta på en film och kolla med O och M. Jag ska nog passa på att plugga lite framför filmen. höhö som om det kommer gå
hörs

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0